< Takaisin listaukseen

Aleksi Litovaaran Mindfulness videovalmennuskurssi - 8 viikkoa

59,00 € (sis alv 24%)

Oletko halunnut osallistua mindfulness-kurssille, mutta ne eivät ole sopineet aikatauluusi?

Nyt sinulla on mahdollisuus suorittaa kurssi omassa rauhassa, missä ja milloin haluat! Osallistu Aleksi Litovaaran ensimmäisenä Suomessa tekemälle 8 viikkoiselle mindfulness-kurssille videovalmennuksena. Lue lisää alta!
 


MÄÄRÄ
TOIMITUS

Tuote lähetetään sähköpostiin heti tilauksen jälkeen

Tämän tuotteen ostaneet ostivat myös

Tuotekuvaus

 

Palaute kurssille osallistuneelta

"Kiitos mahtavasta verkkokurssista. Se tuli tarpeeseen! Neljän pienen lapsen äidille omat, lähes päivittäiset, harjoitukset oli ihana ja tärkeä juttu, vaikka aikaa niiden tekemiseen välillä meinasikin olla vaikea löytää. Eniten ihastuin bodyscaniin, joogaan ja muihin hengitysharjoituksiin. Konkreettisena hyötynä huomasin sen, että intohimoinen suklaan, jäätelön ja karkkien syönti jäi kurssin neljänä viimeisenä viikkona kokonaan pois. Kenties mindfullnesin ansiosta. Koin myös, että pysähdyin yhä useammin miettimään läheisteni kanssa käymiä vuorovaikutustilanteita. Välillä pinna oli kireällä, välillä huomasin, että pystyin joustamaan ja osoittamaan myötätuntoa yllättävissäkin tilanteissa."

Lisää palautteita lopussa.


Videokurssi

Videokurssiin kuuluu 8 viikon välein sähköpostitse toimitettavaa viestiä, jotka sisältävät aina yhden valmennusvideon (kestoltaan n. 30-60 minuuttia). Videoilla valmennan sinut mindfulnessin maailmaan tietopakettien ja 27 erilaisen mindfulness-harjoituksen avulla. Saat harjoitukset myös mp3-äänitiedostoina, jotka voit kätevästi ladata vaikka puhelimeesi. Lisäksi saat joka viikko tietopaketin erillisenä pdf-tiedostona sekä harjoitusohjeet seuraavan viikon ajaksi. Kun tallennat materiaalit omalle koneellesi, voit palata niihin aina kun haluat. Lähde mukaan vahvistamaan läsnäoloasi ja hyvinvointiasi! Aiempaa kokemusta mindfulnessista ei vaadita.
 

Videokurssin hyödyt

Mindfulness -tietoisuustaitojen avulla pääset oman potentiaalisi, vahvuuksiesi ja voimavarojesi äärelle. Nämä taidot lisäävät tunneälyä, luovuutta, keskittymiskykyä, stressinhallintaa, rentoutta ja taitoa voittaa masennus. Tieteellisesti on tutkittu, että mindfulness-taidot voivat lieventää kipua, parantaa unta ja vahvistaa terveyttä monin eri tavoin. Samalla menneisyydestä ja tulevaisuudesta huolehtiminen vähenevät ja energiaa vapautuu keskittymiseen ja arjesta iloitsemiseen.
 

TYÖSSÄ tietoisuustaidot auttavat sinua keskittymään juuri nyt tekeillä olevaan asiaan. Tuloksesi ja tehokkuutesi voivat parantua, kun mielesi ei seikkaile menneisyydessä, tulevaisuudessa tai useiden eri tehtävien välillä. Mindfulness mahdollistaa uusia ajatusmalleja ja suhtautumistapoja sekä auttaa ihmissuhde- ja vuorovaikutustaidoissa. VAPAA-AIKANA lataudut ja rentoudut, kun osaat olla oikeasti läsnä ystävien ja harrastusten parissa ja täten myös nautit niistä enemmän. Menneiden asioiden turha märehtiminen vähenee. URHEILLESSA tilanteen nollaamiskyky epäonnistumisen jälkeen paranee, aistit kehosi viestit paremmin ja huippusuoritus tulee yhä todennäköisemmäksi, kun tietoisuutesi sekä itsetuntemuksesi kasvaa. Flow-tilaan pääseminen helpottuu.
 

Kenelle videokurssi on tarkoitettu?

Kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita aivojen suorituskyvyn ja immuunipuolustusjärjestelmän vahvistamisesta sekä oman hyvinvoinnin monipuolisesta lisäämisestä.
 

Mitä opit?

Keinoja, miten elää hyvää elämää tässä ja nyt, omana parhaana itsenäsi vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa.
 

Miten?

Teemme videon avulla lyhyitä mindfulness-harjoituksia, jotka voit ottaa saman tien käyttöön arjessasi rauhoittuaksesi ja keskittyäksesi paremmin esim. työpaikalla, kassajonossa tai kotona omassa rauhassa.
 

Videokurssin teemat

1. Johdanto mindfulnessiin ja sen tutkimustietoon
2. Hengittäminen, harjoittelumuotojen perustelut
3. Haasteelliset tunteet ja stressinhallinta
4. Myönteiset tunteet ja niiden lisääminen
5. Ravitsemus ja arki
6. Hyväksyvä ja salliva asenne
7. Myötätunto itseä ja muita kohtaan
8. Tutkimustietoa aivoista
 

Kurssin tärkeimmät hyödyt palautekyselyn mukaan

- Asiakastyön keventyminen ja tulosten parantuminen
- Huolien ja pelkotilojen lieventyminen
- Hyvinvoinnin ja levollisuuden lisääntyminen
- Keskittymiskyvyn lisääntyminen, unenlaadun paraneminen, voimaantumisen ja jaksamisen tunne
- Kivun hallinta ja kipujen lieventyminen
- Helpotus stressaaviin tilanteisiin töissä ja kotona

Vaikuttavuuskyselyn keskiarvo kurssista on ollut 9 (asteikolla 0–10).

 

Tutkimuksia

Takanen 2013
Mrazek et al, 2012
Levy et al, 2012
Tang et al, 2008
Hunter, J. & McCormick D.W 2008
MacLean et al 2010
Davidson RJ, et al 2003

 

Oston jälkeen

Saat kurssista vahvistuksen ja sen jälkeen kurssin ensimmäisen osan. Seuraavat osat tulevat noin viikon välein sähköpostiisi.
 

Kieli  

Suomi

 

Takuu

Digitaalisilla tuotteilla on 60 päivän tyytyväisyystakuu siitä asti, kun lähetämme ensimmäisen videon tai tuote on toimitettu. Jos et ole tyytyväinen 60 päivän aikana, niin saat maksamasi summan takaisin (ilmoitus tulee tehdä asiakaspalveluumme tiimi(at)uskallainnostua.fi) 

 

Valmennuksen tekijä

Aleksi Litovaara / Laidback Productions Ltd

 

Valmentaja tässä valmennuksessa

Koulutettu mindfulness-ohjaaja, Professional ICF Certified Coach (ACC) Aleksi Litovaara

 

Kysymyksiä

Meille on tärkeää, että löydät juuri sinulle sopivat valmennukset ja tapahtumat itsesi kehittämiseen. Voit aina kysyä meiltä mitä tahansa tapahtumiimme liityen.

Voit ottaa meihin yhteyttä tiimi(at)uskallainnostua.fi tai puhelimella 045 1145 866.

 

Mindfulness-ohjaaja Aleksi Litovaara

Aleksi Litovaara toimii työyhteisöissä mindfulness-ohjaajana, business-coachina, työnohjaajana, luennoijana ja workshopien fasilitaattorina. Aleksi haluaa vahvistaa suomalaisten työhyvinvointia ilon ja innostuksen kautta. Hän kehittää työkulttuuria motivoivaan, tasapainoiseen ja vahvuuksien kautta toimivaan suuntaan – kohti parempaa energianhallintaa. Oleellista Aleksin valmennuksissa ovat myönteisiin tunteisiin liittyvien taitojen vahvistaminen. Aleksi kannustaa ja innostaa valmennettaviaan näkemään mahdollisimman paljon onnistumis- ja ratkaisumahdollisuuksia sekä keinoja viedä uudet oivallukset jokapäiväiseen käytäntöön. Valmennuksesta hyötyvät yksilöt, tiimit ja ryhmät, jotka haluavat parantaa työhyvinvointia, vuorovaikutus-, tai tunnetaitojaan sekä työsuoritustaan. Valmennus tarjoaa myös keinoja epäonnistumisten, esiintymisjännityksen tai pelkojen selättämiseen. Koulutettu mindfulness-ohjaaja, Professional ICF Certified Coach (ACC), Ratkaisukeskeinen valmentaja ja työnohjaaja (STOry), Licended Trainer of NLP, Licensed Sports Performance Coach, Naurujooga-ohjaaja
 

ALEKSIN TARINA Heti vanhemmiltaan luvan saatuaan Aleksi osti oman skeittilaudan ja antoi vauhdin huuman viedä. Skeittaus tarkoitti temppuja ja hauskoja hetkiä kavereiden kanssa, kunnes isä vei Aleksin kisoihin. Jännitys lamaannutti nuorukaisen. Seuraava villitys oli lumilautailu. Rinteessä parasta oli iloinen porukka, jossa muita tsempattiin temppujen tekemiseen ja opetteluun. 90-luvun alussa käynnistyneet Serenan maanantai -kisat tuottivat taas suurta stressiä, sillä kilpailijana Aleksi kärsi huonosta itsetunnosta. Kisakammo oli saanut Aleksin melkein luopumaan unelmastaan lautailuammattilaisena, mutta coach-äiti tutustutti poikansa NLP-menetelmiin, ja Aleksi lähti treenamaan mieltänsä kisakuntoon. Uusin keinoin Aleksi lähti työstämään lannistavia uskomuksiaan itsestään ja kyvyistään ja eteni askel kerrallaan kohti unelmaansa. Aleksi saavuttikin unelmansa ja hänet nähtiin monilla palkintopalleilla. Nykyään Aleksi tietää, että hänen käyttämänsä mielen hallintakeinot ovat tieteellisesti toimiviksi todistettuja menetelmiä saavuttaa tavoitteita. Tänä päivänä hänen intohimonsa onkin valmentaa näitä taitoja muille ja auttaa heitä vuorostaan onnistumaan.
 

ALEKSIN MINDFULNESS TARINA Kun ryhdyin harjoittamaan mindfulnessia, tuntui kuin olisin tullut kotiin. Sain nimen olemiselle ja pysähtymishetkille, joita olin harrastanut pienestä pitäen. 2000-luvun alkupuolelta lähtien olen harjoittanut tietoista havainnointia eri aisteja käyttäen. Pikkuhiljaa tutustuin yhä enemmän mindfulnessiin. Harjoitteluni syveni, luin kirjoja, julkaisuja ja tutkimuksia, kävin kursseilla, seminaareissa, retriiteillä sekä valmistuin mindfulness-ohjaajaksi.

“Olen kokenut saaneeni vuosien saatossa paljon mindfulness-asenteelta ja -harjoituksista. Olin aiemmin turhan paljon ”päissäni” eli ajatusteni parissa ja jätin kehon vähemmälle huomiolle. Elin tavoitteellista ja kunnianhimoista yrittäjän elämää, ja työn imussa päivät olivat todella pitkiä. Koin myös paljon stressiä mm. myyntityössä. Elän edelleen tavoitteellista ja kunnianhimoista yrittäjän elämää työhöni heittäytyen, mutta samalla elämäni on tasapainoisempaa – elän tässä ja nyt ja ”olen jo perillä”. Aiemmin perillä oleminen tarkoitti pikaista onnistumisten juhlintaa ajatusten vilistäessä jo uusissa tavoitteissa. Nykyään asenteeni itseäni ja muita kohtaan on myötätuntoisempi, aistin paremmin kehoni ja pystyn elämään tässä hetkessä erilaisten tuntemusten kanssa. Huippu-urheilijana kohtasin loukkaantumisia, mikä ruokki pelkoja loppuelämän karmivista kivuista. Se lisäsi kärsimystäni entisestään. Kesällä 2012 loukkasin molemmat nilkkani pahasti kaatuessani wakeboardilla.

Silloin minulla oli jo paremmat edellytykset elää kivun kanssa. Olin kivun kanssa hetki kerrallaan, jolloin se ei tuntunutkaan pahalta ja parannuinkin yllättävän nopeasti. Mindfulness-harjoittelun ansiosta olen saanut lisää esiintymisvarmuutta ja uskoa itseeni, keskittymiskykyä taustahälyssä, lukemis- ja oppimisnopeuteni ovat kasvaneet, vuorovaikutustaitoni ovat parantuneet, osaan reagoida viisaammin eri tilanteissa nähden niissä enemmän vaihtoehtoja, stressini on vähentynyt, pysyn rauhallisempana liikenteessä, pystyn elämään pitkäaikaisten vatsavaivojen kanssa jo oikein hyvin, ja huomaan yhä paremmin pienetkin onnistumiset sekä hyvät hetket, joista voin olla kiitollinen. Listaa voisi jatkaa pidempäänkin.

 

Suosituksia

 

Mindfulness videovalmennuskurssista sanottua:

“Vaikka Mindfulness on minulle tuttua, katsoin silti videot pariin kertaan, koska pidin kurssista. Mielestäni Aleksi on hyvin jakanut aiheet omille kerroilleen ja materiaali tukee hyvin opiskelua. Materiaali on myös kiva kun sen pystyy tulostamaan ja käymään uudelleen asioita läpi sen kanssa. Pidän myös videoista siksi, että ne on kuvattu luonnossa kaikkine luonnon äänineen ja kauniine maisemineen.”
- Anna Andersén psykologi, tietoisuustaitovalmentaja

“Kaiken kaikkiaan oikein hyvä kokonaisuus!”

“Kiitokset kurssista… itse asiassa aloitin sen parin viikon jälkeen uudestaan vko:sta 1… “

“Minusta SINÄ olet hyvä ohjaaja ja kouluttaja, koska olet iloinen ja saat temmattua mukaan.”

“Hei ja kiitos videokurssista! Videoita oli mukava seurata, niiden tempo oli mukavan leppoisa ja tunnelma positiivisen kannustava. Harjoitukset olivat mukavan vaihtelevia ja aloittelijalle sopivan mittaisia, joten niistä jokainen varmasti löytää omaan harjoitteluunsa sopivat harjoitteet. Lämmin kiitos vielä kerran.”
- Pauliina Savolainen

“Mindfulness-harjoitukset ovat vaikuttaneet positiivisesti päivän kulkuun. Muun muassa vuorovaikutustilanteet ja syöminen ovat parantuneet ilahduttavasti :)”

“Mun mielestä videovalmennus on todella toimiva väylä. Se sopi itselleni, koska ajan ja paikan pystyi itse valitsemaan.”

“Olen vaikuttunut videovalmennuskurssistasi!”

“Sain apua nukahtamiseen – tätä hainkin kurssista.”

“Videovalmennuksen 4. viikko menossa. Kiitos miellyttävästä ja raikkaasta tyylistä, jolla kerrot asiasta ja ohjaat harjoituksia.”

“Yllättävän hyvin avasi tietoisuutta itsestä, toiminnastani eri tilanteissa sekä ympärillä vaikuttavista asioista. Suosittelen muillekin äijille!”

“Se, että kerran viikossa tuli uusi video on tosi hyvä.”

“Ajattelen, että haluaisin palata vielä videoiden pariin ja tehdä kertauksena juttuja. Minusta tämä on toimiva systeemi.”

“Kiitos mahtavasta verkkokurssista. Se tuli tarpeeseen! Neljän pienen lapsen äidille omat, lähes päivittäiset, harjoitukset oli ihana ja tärkeä juttu, vaikka aikaa niiden tekemiseen välillä meinasikin olla vaikea löytää. Eniten ihastuin bodyscaniin, joogaan ja muihin hengitysharjoituksiin. Konkreettisena hyötynä huomasin sen, että intohimoinen suklaan, jäätelön ja karkkien syönti jäi kurssin neljänä viimeisenä viikkona kokonaan pois. Kenties mindfullnesin ansiosta. Koin myös, että pysähdyin yhä useammin miettimään läheisteni kanssa käymiä vuorovaikutustilanteita. Välillä pinna oli kireällä, välillä huomasin, että pystyin joustamaan ja osoittamaan myötätuntoa yllättävissäkin tilanteissa.”

“Minua puhutteli erityisen paljon se, että olit kuvannut videot luonnossa. Aivan mahtavaa! :)”

“Oli hyvä, että välissä oli teoriaa. Tykkäsin siitä!”

“Hmmm…sanoisin, että toimivuus asteikolla 1-10, niin minulla olisi tuo 8-9 vähintään.”

“Myös mukana olevat diat ovat hyviä ja avaavat erinomaisesti kulloinkin käsiteltävää teemaa.”

“Tykkäsin kovasti videoista – niistä välittyi hyvä fiilis. Pelkkään äänitteeseen verrattuna keskittyminen pysyy paremmin videossa.”

“Viikoittaiset harjoitukset olivat hyviä. Minulle herättävimpiä olivat syömiseen liittyvä harjoitus ja tee-jotain-toisin -harjoitus. Siitäkin olen löytänyt uusia näkökulmia. Esimerkkinä niinkin yksin kertainen asia kuin lehden hakeminen aamulla laatikosta. Tähän asti se on mennyt 100% autopilotilla, mutta nyt tietoisesti.”


Case


Kurssin hyödyllisyys sinulle, asteikolla 0-10? 9
Mitkä olivat tärkeimpiä hyötyjä?
Kuuntelen enemmän itseäni päätä sekä kehoa. En ole enään niin ankara itselleni ja yritän päästä itseni “piiskaamisesta” työssä ja vapaa-ajalla, koska siitä ei ole mitään hyötyä vaan päinvastoin. Muutenkin koetan katsoa asioita enemmän ulkopuolelta ja arvottamatta niin herkästi. Jooga voi vitsi, en ole ennen venytellyt kunnolla ja nyt teen joogan 2-3 krt viikossa videon pohjalta, aivan huippua… kuuntelin myös itseäni ja vähensin kahvin juontia ja jätin Cola juomat pois ;-)
Kuinka tyytyväinen olet kurssiin, asteikolla 0-10? 9,5
Kuinka hyvin kurssin sisältö oli mielestäsi suunniteltu?
Ihan hyvin, erityis plussaa, että tämä on verkkomateriaalia, vaimo tekee vuorotyötä ja pitää lasten hoito pystyä järjestemään jne… sanotaan niin, että ajan käyttöäkin tulee aina vähän miettiä…
Mikä toimi erityisen hyvin – sai aikaan oppimista, oivallusta, muutosta?
Myötätunto ja jooga 
- Mies, Kuopio

 

Näin asiakkaamme kertovat tästä tuotteesta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä