< Takaisin listaukseen

Aleksi Litovaaran Mindfulness työpäivä -verkkokurssi

19,90 € (sis alv 24%)

Verkkokurssi on tarkoitettu sinulle, joka koet stressiä, kiirettä, riittämättömyyden tunnetta, jaksamattomuutta, työmotivaation puutetta tai hankaluuksia vuorovaikutustilanteissa. 

Kurssi hyödyttää myös sinua, jonka hyvinvointi on riittävällä tasolla ja etsit keinoja ylläpitää terveyttäsi niin kehon kuin mielen näkökulmasta.


MÄÄRÄ
TOIMITUS

Tuote lähetetään sähköpostiin heti tilauksen jälkeen

Tuotekuvaus

Mindfulness työpäivä -verkkokurssi

Mindfulness työpäivä -verkkokurssi sisältää muutaman minuutin pituisia päivittäisiä mindfulness-harjoituksia ja vinkkejä, joiden avulla voit vahvistaa palautumista, työkykyä ja ajatusten laatua. Kurssin 1-5 minuutin videot pääset katsomaan helposti sähköpostiisi lähetettävien linkkien kautta silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Tämä 33 päivää kestävä kurssi ei vie aikaa vaan luo aikaa!

 

Sinun ei tarvitse tietää mitään mindfulnessista ennen kurssin aloittamista. Sinua opastetaan vinkkien ja harjoitusten avulla parantamaan hyvinvointiasi ja keskittymistä yhteen työtehtävään kerrallaan, jotta voit tuoda parhaan itsesi ja potentiaalisi työpaikalle! Kurssin ytimekkäisiin videoihin on tiivistetty oleellisimmat mindfulness-harjoitukset, joita voit tehdä työpäivän ohessa.

 

Mindfulness työpäivä -verkkokurssin hyödyt

Mindfulness-tietoisuustaitojen avulla pääset oman potentiaalisi, vahvuuksiesi ja voimavarojesi äärelle. Nämä taidot lisäävät tunneälyä, luovuutta, keskittymiskykyä, stressinhallintaa, rentoutta ja taitoa voittaa masennus. Tieteellisesti on tutkittu, että mindfulness-taidot voivat lieventää kipua, parantaa unta ja vahvistaa terveyttä monin eri tavoin. Samalla menneisyydestä ja tulevaisuudesta huolehtiminen vähenevät ja energiaa vapautuu keskittymiseen ja arjesta iloitsemiseen.

 

Mindfulness-taidot auttavat sinua keskittymään töissä juuri nyt tekeillä olevaan asiaan. Tuloksesi ja tehokkuutesi voivat parantua, kun mielesi ei seikkaile menneisyydessä, tulevaisuudessa tai useiden eri tehtävien välillä. Mindfulness mahdollistaa uusia ajatusmalleja ja suhtautumistapoja sekä auttaa ihmissuhde- ja vuorovaikutustaidoissa. 

 

Mitä opit?

Harjoituksia, keinoja ja suhtautumistapoja, joiden avulla pidät mielesi ja kehosi työkykyisenä. Kurssin avulla mahdollistat uusia onnistumisia ja innostusta työhösi!

 - Keinoja päästää irti kiireen tunnusta
 - Vahvempaa stressinhallintaa
 - Suhtautumaan rennommin haastaviin ajatuksiin ja tunteisiin
 - Työkaluja kehon ja mielen parempaan palautumiseen
 - Myötätuntoa ja kannustavaa ystävällisyyttä itseäsi kohtaan epäonnistumisissa
 - Mindfulness-harjoituksen ideoinnin ja luovuuden tueksi
 - Vinkkejä työenergian ja suorituskyvyn ylläpitämiseksi sekä parantamiseksi
 - Paljon muuta, joka auttaa sinua tuomaan parhaan itsesi ja potentiaalisi päiviisi
 

Miten?

Teemme videoilla lyhyitä mindfulness-harjoituksia, jotka edistävät tutkitusti työkykyä ja hyvinvointia monin eri tavoin. Kurssin seuraaminen onnistuu helposti puhelimella, tabletilla tai tietokoneella.


Tulet saamaan:

 - Päivittäisiä mindfulness-harjoituksia ja vinkkejä
 - Yhteensä 33 eri videota, jotka ovat kestoltaan noin 1-5 min
 - Materiaalin käyttöösi kolmeksi kuukaudeksi
 - Mindfulness-harjoitukset kätevästi myös ladattavina mp3-äänitiedostoina, jotta voit
palata niihin helposti kurssin jälkeenkin
 - Mahdollisuuden jakaa kokemuksia ja ajatuksia muiden kurssilaisten kesken
 

Tutkimuksia

Klatt et al, 2015
Fjorback et al, 2014
Takanen 2013
Mrazek et al, 2012
Levy et al, 2012
MacLean et al, 2010
Tang et al, 2008
Hunter, J. & McCormick D.W 2008
Davidson RJ, et al, 2003

 

Tutkimuksia mindfulness-verkkokursseihin liittyen:

What Is the Impact of Online Training in Mind-Body Skills? Kemper KJ et al, 2015
Mindfulness goes to work: impact of an online workplace intervention. Aikens et al, 2014

 

 

Oston jälkeen

Saat kurssista vahvistuksen ja sen jälkeen kurssin ensimmäisen osan. Seuraavat osat tulevat noin viikon välein sähköpostiisi.
 

Kieli  

Suomi

 

Takuu

Digitaalisilla tuotteilla on 60 päivän tyytyväisyystakuu siitä asti, kun lähetämme ensimmäisen videon tai tuote on toimitettu. Jos et ole tyytyväinen 60 päivän aikana, niin saat maksamasi summan takaisin (ilmoitus tulee tehdä asiakaspalveluumme tiimi(at)uskallainnostua.fi) 

 

Valmennuksen tekijä

Aleksi Litovaara / Laidback Productions Ltd

 

Valmentaja tässä valmennuksessa

Koulutettu mindfulness-ohjaaja, Professional ICF Certified Coach (ACC) Aleksi Litovaara

 

Kysymyksiä

Meille on tärkeää, että löydät juuri sinulle sopivat valmennukset ja tapahtumat itsesi kehittämiseen. Voit aina kysyä meiltä mitä tahansa tapahtumiimme liityen.

Voit ottaa meihin yhteyttä tiimi(at)uskallainnostua.fi tai puhelimella 045 1145 866.

 

Mindfulness-ohjaaja Aleksi Litovaara

Aleksi Litovaara toimii työyhteisöissä mindfulness-ohjaajana, business-coachina, työnohjaajana, luennoijana ja workshopien fasilitaattorina. Aleksi haluaa vahvistaa suomalaisten työhyvinvointia ilon ja innostuksen kautta. Hän kehittää työkulttuuria motivoivaan, tasapainoiseen ja vahvuuksien kautta toimivaan suuntaan – kohti parempaa energianhallintaa. Oleellista Aleksin valmennuksissa ovat myönteisiin tunteisiin liittyvien taitojen vahvistaminen. Aleksi kannustaa ja innostaa valmennettaviaan näkemään mahdollisimman paljon onnistumis- ja ratkaisumahdollisuuksia sekä keinoja viedä uudet oivallukset jokapäiväiseen käytäntöön. Valmennuksesta hyötyvät yksilöt, tiimit ja ryhmät, jotka haluavat parantaa työhyvinvointia, vuorovaikutus-, tai tunnetaitojaan sekä työsuoritustaan. Valmennus tarjoaa myös keinoja epäonnistumisten, esiintymisjännityksen tai pelkojen selättämiseen. Koulutettu mindfulness-ohjaaja, Professional ICF Certified Coach (ACC), Ratkaisukeskeinen valmentaja ja työnohjaaja (STOry), Licended Trainer of NLP, Licensed Sports Performance Coach, Naurujooga-ohjaaja
 

ALEKSIN TARINA Heti vanhemmiltaan luvan saatuaan Aleksi osti oman skeittilaudan ja antoi vauhdin huuman viedä. Skeittaus tarkoitti temppuja ja hauskoja hetkiä kavereiden kanssa, kunnes isä vei Aleksin kisoihin. Jännitys lamaannutti nuorukaisen. Seuraava villitys oli lumilautailu. Rinteessä parasta oli iloinen porukka, jossa muita tsempattiin temppujen tekemiseen ja opetteluun. 90-luvun alussa käynnistyneet Serenan maanantai -kisat tuottivat taas suurta stressiä, sillä kilpailijana Aleksi kärsi huonosta itsetunnosta. Kisakammo oli saanut Aleksin melkein luopumaan unelmastaan lautailuammattilaisena, mutta coach-äiti tutustutti poikansa NLP-menetelmiin, ja Aleksi lähti treenamaan mieltänsä kisakuntoon. Uusin keinoin Aleksi lähti työstämään lannistavia uskomuksiaan itsestään ja kyvyistään ja eteni askel kerrallaan kohti unelmaansa. Aleksi saavuttikin unelmansa ja hänet nähtiin monilla palkintopalleilla. Nykyään Aleksi tietää, että hänen käyttämänsä mielen hallintakeinot ovat tieteellisesti toimiviksi todistettuja menetelmiä saavuttaa tavoitteita. Tänä päivänä hänen intohimonsa onkin valmentaa näitä taitoja muille ja auttaa heitä vuorostaan onnistumaan.
 

ALEKSIN MINDFULNESS TARINA Kun ryhdyin harjoittamaan mindfulnessia, tuntui kuin olisin tullut kotiin. Sain nimen olemiselle ja pysähtymishetkille, joita olin harrastanut pienestä pitäen. 2000-luvun alkupuolelta lähtien olen harjoittanut tietoista havainnointia eri aisteja käyttäen. Pikkuhiljaa tutustuin yhä enemmän mindfulnessiin. Harjoitteluni syveni, luin kirjoja, julkaisuja ja tutkimuksia, kävin kursseilla, seminaareissa, retriiteillä sekä valmistuin mindfulness-ohjaajaksi.

“Olen kokenut saaneeni vuosien saatossa paljon mindfulness-asenteelta ja -harjoituksista. Olin aiemmin turhan paljon ”päissäni” eli ajatusteni parissa ja jätin kehon vähemmälle huomiolle. Elin tavoitteellista ja kunnianhimoista yrittäjän elämää, ja työn imussa päivät olivat todella pitkiä. Koin myös paljon stressiä mm. myyntityössä. Elän edelleen tavoitteellista ja kunnianhimoista yrittäjän elämää työhöni heittäytyen, mutta samalla elämäni on tasapainoisempaa – elän tässä ja nyt ja ”olen jo perillä”. Aiemmin perillä oleminen tarkoitti pikaista onnistumisten juhlintaa ajatusten vilistäessä jo uusissa tavoitteissa. Nykyään asenteeni itseäni ja muita kohtaan on myötätuntoisempi, aistin paremmin kehoni ja pystyn elämään tässä hetkessä erilaisten tuntemusten kanssa. Huippu-urheilijana kohtasin loukkaantumisia, mikä ruokki pelkoja loppuelämän karmivista kivuista. Se lisäsi kärsimystäni entisestään. Kesällä 2012 loukkasin molemmat nilkkani pahasti kaatuessani wakeboardilla.

Silloin minulla oli jo paremmat edellytykset elää kivun kanssa. Olin kivun kanssa hetki kerrallaan, jolloin se ei tuntunutkaan pahalta ja parannuinkin yllättävän nopeasti. Mindfulness-harjoittelun ansiosta olen saanut lisää esiintymisvarmuutta ja uskoa itseeni, keskittymiskykyä taustahälyssä, lukemis- ja oppimisnopeuteni ovat kasvaneet, vuorovaikutustaitoni ovat parantuneet, osaan reagoida viisaammin eri tilanteissa nähden niissä enemmän vaihtoehtoja, stressini on vähentynyt, pysyn rauhallisempana liikenteessä, pystyn elämään pitkäaikaisten vatsavaivojen kanssa jo oikein hyvin, ja huomaan yhä paremmin pienetkin onnistumiset sekä hyvät hetket, joista voin olla kiitollinen. Listaa voisi jatkaa pidempäänkin.

 

Suosituksia Mindfulness työelämässä -teemasta

 

"Aleksi on toiminut mindfulness-asiantuntijana Valon valtakunnallisissa vaikuttamisoperaatioissa, esimerkiksi suomalaisille huippujohtajille rakentamallamme Virta - Energianpuolustuskurssilla sekä kansanedustajatapaamisissa. Palaute on ollut yksinomaan positiivista. Aleksi pystyy pelkistämään mindfulness-ajattelun olennaiset elementit innostavalla ja maanläheisellä tavalla hyvin monenlaisille yleisöille, suurille ja pienille."
Nelli Kuokka, Director, Valo ry

 

"Olimme kaikki haltioissamme mindfulness-valmennuksesta. Olet loistava puhuja, rauhallinen, selkeä ja kerrot asiat perustellusti. Moni innostui, havahtui ja ryhtyi toimeen."
Leena Lakovaara, aluepäällikkö, Helsingin opetusvirasto

 

“Aleksin valmennus sai henkilöstöltämme hyvät palautteet – keskittymiskyvyn ja omien tunteiden hallinnan koettiin parantuneen merkittävästi. Urheilun maailmasta nostetut esimerkit sopivat erityisen hyvin tälle kohderyhmälle ja auttoivat oivaltamaan huippusuorituksen ja läsnäolotaitojen välisen yhteyden.”
Johanna Pystynen, Henkilöstöjohtaja, Vincit Oy

 

"Tiimiläisille jäi kipinä mindfulness-aiheeseen ja harjoituksiin. Harjoitukset ovat mukana arjen pienissä hetkissä ja matkustaessa. Pidimme erityisesti käytännönläheisestä ja työkaluja tarjoavasta otteesta."
Ulkoasiainministeriön tiimi mindfulness-johdanto innostuspajasta

 

Näin asiakkaamme kertovat tästä tuotteesta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä