Usein kysytyt kysymykset

 

 

Kuinka nopeasti saan teiltä tilaamani tuotteen?
 

Digitaaliset tuotteet, kuten äänikirjat ja e-kirjat saat heti. Videokurssit tulevat niissä määritellyn aikataulun mukaan: Osa alkaa heti ja osa tiettynä päivänä. 

Kirjat, DVD:t (elokuvat) ja muut fyysiset tuotteet lähtevät heti samana arkipäivänä, kun tilaus on saapunut meille klo 15.30 mennessä. Viikonlopun aikana tehdyt tilaukset lähetämme maanantaina. 

 

Mistä tuotteet tulevat ja kuka ne lähettää?


Meidän varastoamme ylläpitää ja hoitaa WebLog Finland Oy. Yhteistyömme alkoi kesällä 2013 ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä heidän palveluunsa, koska saamme niin paljon hyvää palautetta verkkokauppamme asiakkailta nopeista toimituksista. Varastomme sijaitsee Turussa ja paketit lähettää sieltä päivittäin Petteri ja Kalle ja heidän tiiminsä.

Kaikkia kaupassamme olevia tuotteita on varastossa. Mikäli jokin tuotteista loppuisi, niin tilaamme sitä heti lisää, jotta voimme taata nopean toimituksen.

 

Mitä maksutapoja teillä on käytössä? 


Verkkokaupassamme voit maksaa kaikkien verkkopankkien tunnuksilla, luottokortilla ja laskulla sekä osamaksulla. Lisätietoja Maksutavat-tietosivulla.   


 

Olen saanut alennuskoodin verkkokauppaanne. Miten sen saa toimimaan?


Lisää koodi kassalla kohtaan "Syötä kampanjakoodi" ja paina "Tallenna". Mikäli olet kirjoittanut koodin oikein JA koodisi on voimassa, niin saamasi alennus vähennetään ostostesi loppusummasta tai tuotteesta, johon alennus on kohdistettu.


 

Ostin digitaalisen tuotteen (e-kirja tai mp3-äänite) ja en onnistu saamaan tuotetta auki?


Tarkasta tässä olevat ohjeet ja ole yhteydessä, jos tämä ei auta.

Sinun pitäisi olla saanut sähköpostiisi vahvistusviestin, jossa on latauslinkit.

Jos linkit eivät toimi, niin kopioi linkki (control + c) ja liitä (control + v) se web-selaimen (firefox, safari, chrome, explorer...) osoiteriville. 

E-kirjan eli PDF:n avaamiseen tarvitset ilmaisen ohjelman, jonka voit ladata esimerkiksi täältä http://get.adobe.com/reader/ 

Auttaivatko nämä ohjeet? Jos eivät, niin sinun tulisi lähettää meille tarkempi selvitys siitä mitä olet onnistunut tekemään ja mihin vaiheeseen asti olet päässyt ja mikä ei onnistu.

Joskus myös lataus epäonnistuu. Koneellesi tulisi onnistuneen latauksen päätteeksi ilmestyä .pdf -loppuinen (e-kirjat) tai .mp3 -loppuinen tiedosto (äänikirjat, äänitiedostot). Mikäli lataus epäonnistuu, niin kokeile latausta uudestaan. 

 

 

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, miten toimin? 
 

Voit palauttaa fyysiset tuotteet (kirja, dvd) 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olet saanut tuotteen kotiisi. Tuotteet tulevat olla alkuperäisessä kunnossa. 

 

Tuotteet tulee palauttaa osoitteeseen:
Uskalla Innostua
c/o WebLog Finland Oy
Aholantie 1
21290 Rusko


 

Ostamallani tuotteella on tyytyväisyystakuu, miten saan rahani takaisin?

 

Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, niin sinun tulee lähettää meille sähköpostia tiimi(at)uskallainnostua.fi tai kauppa(at)uskallainnostua.fi ja ilmoittaa ostamasi tuote ja kertoa mille tilille haluat palautuksen. Teemme palautuksen sinulle seitsemän (7) päivän sisällä. Maksu palautetaan sinulle Paikallisosuuspankista, joten huomioithan, että mikäli sinulla on eri pankki, niin palautus ei välttämättä näy tililläsi vielä seitsemän päivän aikana.

 

 


 

Jäikö sinulle kysyttävää - Ota yhteyttä sähköpostilla kauppa(at)uskallainnostua.fi tai soita 045 1145 866.